Освіта: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, (спец. «філософія; філософ, викладач філософських дисциплін») (1988 р.); Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна (спец. «психологія, медична психологія; психолог») (1994 р.); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (сп. «правознавство; юрист») (2004 р.), аспірантура Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна (2006 р.).
Захистила кандидатську дисертацію з психології; присуджено науковий ступінь кандидата психологічних наук ( Рішення президії Вищої Атестаційної комісії України, 2008 р.)
Присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки, психології та управління навчальними закладами ( Рішення Атестаційної колегії МОН України, 2015 р.).
Фахова діяльність: розпочалася з посади вчителя історії та практичного психолога в закладах загальної середньої освіти м. Житомира. Практикуючий психолог Житомирської обласної психіатричної лікарні; експерт – психолог судової комплексної психолого- психіатричної експертизи; психолог-психотерапевт у міській профполіклініці, у приватній сімейній консультації, в обласному Центрі реабілітації осіб з інвалідністю; кризовий психолог (супровід військових із ПТСР (з 2014 року), осіб із суїцидальною поведінкою (з 2000 року). Заступник директора з наукової роботи, директор Житомирського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом; доцент кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв; доцент кафедри психології Житомирського національного агроекологічного університету; доцент кафедри педагогіки, психології та управління навчальними закладами Житомирського державного університету ім.І.Франка (Центру післядипломної освіти).
В КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР з січня 2012 року: завідувач кафедри менеджменту освіти (2012-2013 рр.), з 2013 року по теперішній час завідувач кафедри педагогіки й андрагогіки, професор кафедри.
Коло наукових інтересів: андрагогіка, проблеми філософії освіти; психологічна безпека, виховання толерантної особистості, особистісно орієнтований підхід в освіті; психологічний супровід суб’єктів освітньої взаємодії в умовах життєвої кризи, надзвичайних ситуацій та воєнного стану; психотерапія, психокорекція, психологічна експертиза.
Відзнаки та нагороди: Грамота управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації( 2013 р.); Грамоти Житомирської обласної ради ( 2006; 2015 рр.); Почесні грамоти Житомирського ОІППО(2015,2018 рр.), Подяка Житомирського ОІППО (2020 р.)