Методичні рекомендації про викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2020/2021 навчальному році


Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році


Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій


Розвиток проектно-технологічної компетентності здобувачів освіти в процесі виготовлення нестандартного обладнання для шкільної майстерні (Паламарчук М.К.,): презентація, відео


Серія публічних консультацій щодо впровадження нового Державного стандарту для базової середньої освіти


Вплив мотивації на розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів


Хилевич А. П. Навчально – методичний посібник «Проекти з трудового навчання». Бігунська ЗОШ І – ІІІ ст. Овруцького району, 77 ст.


Методичні аспекти організації та проведення занять із трудового навчання в дистанційному форматі


Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій


Методичні рекомендації щодо організації, проведення й оцінювання навчальних предметів технологічного циклу в умовах карантину


Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року


ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ «ТЕХНОЛОГІЯ


ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ»Семінар-практикум з технологічної освіти «Безпека життєдіяльності та охорона праці в закладах освіти. Ведення документації»


Майстер клас "Виготовлення підставки корзинки"


 З досвіду проведення дистанційного навчання


Принципи розвитку професійних якостей учителів технологій у післядипломній педагогічній освіті


Готуємось до Великодня!


Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти – запорука якісної освіти (Кирилюк Р.О., методист ОІППО)


Організація роботи педагогів в умовах дистанційної освіти (Кирилюк Р.О.)


Майстер-клас від  Лариси Кульбицької


Як організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція


Трудове навчання у Новій українській школі – сучасні виклики (Кирилюк Р.О., методист трудового навчання центру методичного забезпечення КЗ “Житомирський ОІППО” ЖОР)


Ціннісні підходи педагогіки партнерства через ефективну педагогічну взаємодію (Кирилюк Р.О.)


АПСАЙКЛІНГ: МОДНО ЧИ АКТУАЛЬНО? 


Урок-гра як прояв творчості вчителя та учнів на уроках трудового навчання  “Технологій


Критерії оцінювання завдань олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі види праці)


Завдання практичного туру ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з технічних видів праці, 11 клас


Завдання практичного туру ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з технічних видів праці, 9 клас


ЗАВДАННЯ IІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі види праці) 2019/2020 навчальний рік  ТЕОРЕТИЧНИЙ ТУР (11 КЛАС)     


ЗАВДАННЯ IІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі види праці) 2019/2020 навчальний рік  ТЕОРЕТИЧНИЙ ТУР (9 КЛАС)   


Завдання  комплексної роботи ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади  з трудового навчання 2019-2020 н. р. 9 клас (обслуговуючі види праці)


Завдання  комплексної роботи ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади  з трудового навчання 2019-2020 н. р. 11 клас (обслуговуючі види праці)


ІІІ етап олімпіади з трудового навчання (технології)
Методичні рекомендації щодо проведення ІІІ-го етапу XXXІХ Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (технології)

Учнівське портфоліо як метод оцінки навчальних досягнень (Кравчук Т. А., вчитель ЖЕЛ № 24)


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО IІ ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 2019/2020 Н.Р.  


Використання комп'ютерних технологій на уроках трудового навчання “Технологій” (Ковальчук Н.С.)


Технологія розвитку інтелектуально-пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання (Киричун В.П.)


Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології), креслення, 2019/2020 рр.


Трудове навчання як процес виховання моральності підростаючого покоління (з досвіду роботи вчителя міського ліцею м. Коростеня Колодки О.І.)


Макаренко В.А. Практикум рукодільниці. Навчальний посібник 2019


Фотогалерея проведення III етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (технологій)


Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (обслуговуюча праця) 11 клас. Теоретичне завдання.


Критерії оцінювання (60 балів) 11 клас


Завдання практичного туру ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з технічних видів праці, 9 клас


Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (обслуговуюча праця) 9 клас. Теоретичний тур


Наказ №23 від 25.01.2019 р.: "Про організацію та проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (технологій)  у 2018/2019 навчальному році"


Наказ №1392 від 13.12.2018 р.: "Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації керівних кадрів закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції "Нова українська школа"


Постанова № 1190 від 27 грудня 2018 р.: "Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників"


Методичні рекомендації щодо проведення ІІІ-го етапу XXXVІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (технології)


Лист №1/9-745 від 07.12.2018: "Щодо проведення олімпіади з трудового навчання (технологій)"


Всеукраїнський науково-практичний семінар завідувачів кабінетів (методистів) трудового навчання


Орієнтовані теми випускних робіт курсів підвищення кваліфікації вчителів трудового навчання "технологій", креслення (заочна форма)


Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2018/2019 н.р.


Орієнтовні тестові завдання для проведення І–II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання 2018-2019 н.р.


Про затвердження графіка проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів на 2019-2023 роки


Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році.


Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Трудове навчання (5-9 класи).


Навчальна програма. Технології (10-11 класи).


Творчий проект. Корпус для флешки (Розробив учень11-А класу Андрєєв Антон Керівник: Івандюха Дмитро Миколайович)


З досвіду роботи вчителя трудового навчання Черняхівської гімназії (Іванюхи Дмитра Миколайовича)


Символіка українські писанки 


Майстер-клас. Тема: "Особливості викладання варіативного модуля - Технологія виготовлення штучних квітів” (вчителя трудового навчання: Бузинської Ірини Орестівни) 


ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з обслуговуючих видів праці 


ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з технічних видів праці 


Майстриня та викладач дитячого творчого гуртка 


Вплив мотивації на розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів  


Методичні рекомендації щодо проведення ІІІ-го етапу XXXVІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (технології) 


Всеукраїнський науково-практичний семінар методистів трудового навчання обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. 


Презентація досвіду роботи 


Cемінар - практикум керівників рай(міськ) методоб’єднань вчителів трудового навчання (технології) на тему: «Технологічна освіта в сучасних умовах: перспективи розвитку»


Орієнтовні тестові завдання для проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання 2017-2018 н.р. 



Окремі рекомендації щодо використання джерел інформації для засвоєння навчальної програми з учнями 7 класу


Огляд преси


ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів


ТЕХНОЛОГІЇ. 10–11 класи. НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА. Рівень стандарту, академічний рівень


Корисні посилання


Оновлена програма 2017 року з трудового навчання

Календарне планування трудове навчання 5, 6, 7, 8, 9 клас (нова програма 2017-2018 рр.)


Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 році


Трудове навчання. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів


Трудове навчання (технології). Креслення 


"З досвіду роботи вчителя трудового навчання Черняхівської гімназії Іванюхи Дмитра Миколайовича":


НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів 5 – 9 класи (проект) 


Тема: Обговорення проекту навчальної програми з трудового навчання для учнів 5-9 класів 26-27 квітня 2017 


 

Пелагейченко М.Л., Біленко О.В. Трудове навчання (обслуговуючі види праці): підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. - Тернопіль: Астон, 2017. - 324с.: іл.

Детальніше...

Макет підручника для ознайомлення...

 


26-31 березня 2017 року в м. Полтава проходив заключний етап ХХХV Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання «технології» серед учнів 11 класів, окремо за програмами з обслуговуючих і технічних видів праці під загальним гаслом «Барви рідного краю». 


Лист щодо проведення олімпіади з трудового навчання (технологій).

Методичний лист 2016-2017.


Методичні рекомендації щодо проведення ІІІ-го етапу XXXV Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (технології)


Методичні рекомендації щодо підготовки до ІV етапу ХХХV Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання


Сайт "Методичний супровід професійної діяльності педагога: трудове навчання та обслуговуюча праця"


Лист МОН України щодо викладання навчальних предметів у 2016-2017 н.р.


Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів


Вдосконалення змісту та структури у викладання курсу трудового навчання «Технології» 


Робота обласних семінарів (плани, програми, звіти, матеріали)


Робота творчих груп (плани, програми, звіти, матеріали)


Робота шкіл ППД (плани, програми, звіти, матеріали)


Робота в закладах нового типу області


Матеріали кураторства районів і міст області


Педагогічна скарбничка


Методичні рекомендації до проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання у 2016-2017 н.р. (примірно)


Статті Кирилюк Р.О.


Олімпіада. 


Міністерство освіти і науки України
Інститут модернізації змісту освіти
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти
Державна наукова установа «ІНСТИТУТ ОСВІТНЬОЇ АНАЛІТИКИ»

2007 - 2020
Відповідальний за портал Кравчук О.М.