Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
понеділок 18.01.2021 | 1 | Педагогічний проект: суть, мета, зміст та стани реалізації | 7 | Орлова О.А.; |
2 | Атестація: виключення з правил | 7 | Венцель Н.В.; | |
3 | Подолання правового нігілізму учасників освітнього процесу | 7 | Шабінська О.Д.; | |
4 | Формування у дітей звичок, моделей поведінки, стилю життя, що відповідають проблемам сталого розвитку. | 7 | Орлова О.А.; | |
вівторок 19.01.2021 | 1 | Сучасні підходи до заняття як форми організації освітнього процесу в ЗДО | 7 | Завязун Т.В.; |
2 | Формування у дітей звичок, моделей поведінки, стилю життя, що відповідають проблемам сталого розвитку. | 7 | Орлова О.А.; | |
3 | Медіаграмотність як складова професійної компетентності педагога | 7 | Журба О.В.; | |
4 | Медіаграмотність як складова професійної компетентності педагога | 7 | Журба О.В.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Здоровязбережувальні технології в освітній роботі з дітьми дошкільного віку | 7 | Лук'яненко С.І.; |
2 | Виховання особистісних якостей дошкільника в інтегрованому просторізакладу дошкільної освіти | 7 | Орлова О.А.; | |
3 | Інклюзія:концепція, технології, європейські практики | 7 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
4 | Булін:превентезація агресивних потягів | 7 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Нова українська школа - нові орієнтири для дошкілля. | 7 | Орлова О.А.; |
2 | Психотехнологія "діалогічної взаємодії" в освітньому просторі: не тривожний підхід та психологічна культура згоди | 7 | Бойко І.І.; | |
3 | Психотехнологія "діалогічної взаємодії" в освітньому просторі: не тривожний підхід та психологічна культура згоди | 7 | Бойко І.І.; | |
4 | Нова українська школа - нові орієнтири для дошкілля. | 7 | Орлова О.А.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Розвиток міжкультурної компетентності педагогів в умовах освітньої реформи (НУШ)) | 7 | Запорожцева Ю.С.; |
2 | Організація освітнього процесу в групах раннього віку | 7 | Орлова О.А.; | |
3 | Діджиталізація освітнього процесу в ЗДО:програмні засоби розробки інфографіки | 7 | Грабовський П.П.; | |
4 | Діджиталізація освітнього процесу в ЗДО:програмні засоби розробки інфографіки | 7 | Грабовський П.П.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Підсумкове та формувальне педагогічне оцінювання | 34 | Андрійчук О.І.; |
2 | Навчання англійської мови у контексті реалізації Державних стандартів початкової і базової середньої освіти | 34 | Гуменюк І.Б.; | |
3 | Системи управління навчальною діяльністю (LMS): Google ClassRoom, Human | 34 | Грабовський П.П.; | |
4 | Системи управління навчальною діяльністю (LMS): Google ClassRoom, Human | 34 | Грабовський П.П.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Нові підходи до викладання англійської мови в посткоронавірусний період | 34 | Захарченко О.А.; |
2 | Управління якістю освіти | 34 | Пастовенський О.В.; | |
3 | Формування емоційно-етичної компетентності педагога: методи самозбереження психічного здоров'я | 34 | Кльоц Л.А.; | |
4 | Нормативно-правовий аспект організації інтелектуальних змагань школярів | 34 | Мастеркова Т.В.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Порушення поведінки, їх причини та відповідні педагогічні заходи | 34 | Калінін В.О.; |
2 | Використання ефективних стратегій навчання рецептивним видам мовленнєвої діяльності | 34 | Гуменюк І.Б.; | |
3 | Булінг, кібербулінг: передумови формування, інструменти виявлення, форми захисту | 34 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
4 | Забезпечення академічної доброчесності в закладах освіти | 34 | Доготар Ю.В.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Обдарованість та її типи. Особливості іншомовної освіти обдарованих учнів | 34 | Калінін В.О.; |
2 | Атестація: виключення з правил | 34 | Венцель Н.В.; | |
3 | Тематична дискусія | 34 | Гуменюк І.Б.; Калінін В.О.; Запорожцева Ю.С.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Реалізація завдань мистецької освітньої галузі нового Державного стандарту базової середньої школи | 23 | Бовсунівський В.М.; |
2 | Портфоліо як інструмент освітньої діяльності | 23 | Корнілова Т.Б.; | |
3 | Практичні аспекти формування в учнів фінансової грамотності та підприємництва | 23 | Плосков В.О.; | |
4 | Розвиток гармонічного слуху школярів на уроках музичного мистецтва, а-капельний спів | 23 | Боцюн О.І.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Психолого-педагогічні умови навчально-пізнавальної діяльності дітей з гіперактивністю | 23 | Осадчук Н.О.; |
2 | Розвиток навичок музикування на уроках музичного мистецтва та в позаурочний час | 23 | Голуб Л.М.; | |
3 | Сучасний урок мистецтва | 23 | Бовсунівський В.М.; | |
4 | Програма збереження професійного здоров'я педагогічних працівників у стресогенних умовах | 23 | Косигіна О.В.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Програмні застосунки для організації дистанційного синхроного навчання | 23 | Адамович І.В.; |
2 | Створення індивідуальної освітньої траєкторії.здобувача освіти | 23 | Мастеркова Т.В.; | |
3 | Зміст сучасного виховання у контексті освітнього процесу школи | 23 | Гусак В.М.; | |
4 | Особливості ефективної презентації | 23 | Адамович І.В.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Сучасні технології навчання дітей з особливими освітніми потребами | 23 | Градівська В.М.; |
2 | Тематична дискусія | 23 | Бойко І.І.; Бовсунівський В.М.; Завязун Т.В.; | |
3 | Формування міжпредметної мистецької компетентності учнів через розвиток світоглядних уявлень, креативних і комунікативних якостей галузі мистецтва | 23 | Беспалко І.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Цифрові інструменти дистанційної освітньої взаємодії | Адамович І.В.; | |
2 | "Технологія" як складова змісту трудового навчання | Кирилюк Р.О.; | ||
3 | Домедична допомога в закладах загальної середньої освіти | Гречина М.І.; | ||
4 | Нормативно-правовий аспект організації інтелектуальних змагань школярів | Мастеркова Т.В.; | ||
середа 20.01.2021 | 1 | Роль здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі | Поліщук Н.М.; | |
2 | Особливості організації інклюзивного навчання в закладах освіти | Козир В.В.; | ||
3 | Нормативне та методичне забезпечення вчителя технологій Нової української школи | Кирилюк Р.О.; | ||
4 | Нормативне та методичне забезпечення вчителя технологій Нової української школи | Кирилюк Р.О.; | ||
четвер 21.01.2021 | 1 | Лепбук як сучасний дидактичний засіб компетентнісного розвитку здобувачів освіти | Тимошенко М.О.; | |
2 | Атестація: виключення з правил | Венцель Н.В.; | ||
3 | Особливості формування предметної проєктно-технологічної компетентності в процесі трудового навчання і технологій | Кирилюк Р.О.; | ||
4 | Програма збереження професійного здоров'я педагогічних працівників у стресогенних умовах | Косигіна О.В.; | ||
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Нетикет та онлайн-безпека користувача Інтернету | Адамович І.В.; | |
2 | Методичні аспекти організації та проведення занять з трудового навчання в умовах карантину | Кирилюк Р.О.; | ||
3 | Тематична дискусія | Кирилюк Р.О.; Косигіна О.В.; Шегеда А.Ф.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | ЗНО-2021. Особливості сертифікаційних робіт з української мови та української мови і літератури літератури в 11 класі | 27 | Колесник К.І.; |
2 | Формувальне оцінювання: досліджуємо нові підходи | 27 | Шуневич О.М.; | |
3 | Цифрові інструменти освітньої взаємодії в закладах загальної середньої освіти | 27 | Колеснікова І.В.; | |
4 | Трансформація діяльності класного керівника в умовах нових реалій | 27 | Гусак В.М.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Медіатекст як стимул до взаємодії на уроках української мови та літератури | 27 | Шуневич О.М.; |
2 | Медіатекст як стимул до взаємодії на уроках української мови та літератури | 27 | Шуневич О.М.; | |
3 | Особливості організації інклюзивного навчання в закладах освіти | 27 | Козир В.В.; | |
4 | Онлайн-сервіси для організації інтерактивної дистанційної взаємодії на уроках української мови та української літератури | 27 | Фамілярська Л.Л.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Оновлення підходів учителів словесників до навчання української мови та літератури | 27 | Колесник К.І.; |
2 | Булінг, кібербулінг: передумови формування, інструменти виявлення, форми захисту | 27 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
3 | Нові твори в шкільному курсі української літератури: інтерпретаційні та контекстуальні можливості | 27 | Чернюк С.Л.; | |
4 | Формування емоційно-етичної компетентності педагога: методи самозбереження психічного здоров'я | 27 | Кльоц Л.А.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Тематична дискусія | 27 | Шегеда А.Ф.; Колесник К.І.; Шуневич О.М.; |
2 | Креативні стратегії в освітньому процесі | 27 | Шуневич О.М.; | |
3 | Освітня взаємодія на уроках української мови та літературиз використанням кейс-технології | 27 | Корнілова Т.Б.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Методика навчання гри у алтимат | 4 | Гошко А.М.; |
2 | Практичні аспекти формування в учнів фінансової грамотності та підприємництва | 4 | Плосков В.О.; | |
3 | Атестація: виключення з правил | 4 | Венцель Н.В.; | |
4 | Методика навчання гри у флорбол | 4 | Гошко А.М.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Програмні застосунки для організації дистанційного синхроного навчання | 4 | Адамович І.В.; |
2 | Розвиток інноваційної компетентності педагогічного працівника | 4 | Шегеда А.Ф.; | |
3 | Методика навчання гри у корфбол | 4 | Гошко А.М.; | |
4 | Цифрові інструменти дистанційної освітньої взаємодії | 4 | Адамович І.В.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Сучасні технології навчання дітей з особливими освітніми потребами | 4 | Градівська В.М.; |
2 | Програма збереження професійного здоров’я педагогічних працівників у стресогенних умовах | 4 | Косигіна О.В.; | |
3 | Психолого-педагогічні умови навчально-пізнавальної діяльності дітей з гіперактивністю | 4 | Осадчук Н.О.; | |
4 | Створення індивідуальної освітньої траєкторії.здобувача освіти | 4 | Мастеркова Т.В.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Надання першої домедичної допомоги учням на уроках фізичного виховання | 4 | Гошко А.М.; |
2 | Тематична дискусія | 4 | Гошко А.М.; Адамович І.В.; Косигіна О.В.; | |
3 | Управління якістю освіти | 4 | Пастовенський О.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Домедична допомога в закладах загальної середньої освіти | 6 | Гречина М.І.; |
2 | Роль здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі | 6 | Поліщук Н.М.; | |
3 | Особливості організації інклюзивного навчання в закладах освіти | 6 | Козир В.В.; | |
4 | Роль мотивації в роботі з обдарованими дітьми | 6 | Сюравчик М.К.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Розв'язування розрахункових задач з хімії | 6 | Новік О.Л.; |
2 | Інформаційно-комунікаційні технології у роботі педагога інклюзивного класу | 6 | Градівська В.М.; | |
3 | Система управління навчальною діяльністю (LMS) Google Class Room | 6 | Ущапівський В.Я.; | |
4 | Система управління навчальною діяльністю (LMS) Google Class Room | 6 | Ущапівський В.Я.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Програмно-методичне забезпечення вивчення хімії в закладах загальної середньої освіти. | 6 | Підгаєцька О.С; |
2 | Забезпечення академічної доброчесності в закладах освіти | 6 | Доготар Ю.В.; | |
3 | Впровадження інноваційних підходів в організацію освітнього процесу | 6 | Печенюк А.П.; | |
4 | Управління якістю освіти | 6 | Пастовенський О.В.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Створення безпечного освітнього середовища в умовах сучасного закладу освіти | 6 | Осадчук Н.О.; |
2 | Конкурси фахової майстерності як фактор підвищення рівня професійної компетентності педагога | 6 | Мастеркова Т.В.; | |
3 | Тематична дискусія | 6 | Колеснікова І.В.; Поліщук Н.М.; Гречина М.І.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Організація взаємодії учнів засобами цифрових технологій | 39 | Фамілярська Л.Л.; |
2 | Сертифікація педагога як складова безперервного професійного розвитку | 39 | Запорожцева Ю.С.; | |
3 | Надання домедичної допомоги за невідкладних станів | 39 | Поліщук Н.М.; | |
4 | Гіперактивність дитини та учня в умовах НУШ: витоки, розвиток, подолання | 39 | Бойко І.І.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Медіаграмотність як складова професійної компетентності вчителя | 39 | Харченко Г.І.; |
2 | Психолого-фізіологічні особливості розвитку молодших школярів | 39 | Кльоц Л.А.; | |
3 | Конструктор навчальних програм | 39 | Фамілярська Л.Л.; | |
4 | Шляхи формування загальнокультурної компетентності учнів початкової школи | 39 | Бовсунівський В.М.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Реалізація діяльнісного підходу на уроках української мови | 39 | Жиганова О.Б.; |
2 | Трирівненва модель підтримки учнів в інклюзивному класі | 39 | Коврігіна Л.М.; | |
3 | Трирівненва модель підтримки учнів в інклюзивному класі | 39 | Коврігіна Л.М.; | |
4 | Реалізація діяльнісного підходу на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ" | 39 | Бовсунівська Г.Г.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів | 39 | Трохименко Т.О.; |
2 | Тематична дискусія | 39 | Андрійчук О.І.; Бовсунівська Г.Г.; Фамілярська Л.Л.; | |
3 | Реалізація діяльнісного підходу на уроках математики | 39 | Зуєвська Т.В; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Реалізація діяльнісного підходу на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ" | 42 | Бовсунівська Г.Г.; |
2 | Організація взаємодії учнів засобами цифрових технологій | 42 | Фамілярська Л.Л.; | |
3 | Сертифікація педагога як складова безперервного професійного розвитку | 42 | Запорожцева Ю.С.; | |
4 | Шляхи формування загальнокультурної компетентності учнів початкової школи | 42 | Бовсунівський В.М.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Психолого-фізіологічні особливості розвитку молодших школярів | 42 | Кльоц Л.А.; |
2 | Конструктор навчальних програм | 42 | Фамілярська Л.Л.; | |
3 | Реалізація діяльнісного підходу на уроках математики | 42 | Зуєвська Т.В; | |
4 | Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів | 42 | Трохименко Т.О.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Медіаграмотність як складова професійної компетентності вчителя | 42 | Харченко Г.І.; |
2 | Реалізація діяльнісного підходу на уроках української мови | 42 | Жиганова О.Б.; | |
3 | Надання домедичної допомоги за невідкладних станів | 42 | Поліщук Н.М.; | |
4 | Гіперактивність дитини та учня в умовах НУШ: витоки, розвиток, подолання | 42 | Бойко І.І.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Трирівненва модель підтримки учнів в інклюзивному класі | 42 | Коврігіна Л.М.; |
2 | Трирівненва модель підтримки учнів в інклюзивному класі | 42 | Коврігіна Л.М.; | |
3 | Тематична дискусія | 42 | Коврігіна Л.М.; Фамілярська Л.Л.; Трохименко Т.О.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Академічної доброчесності в закладах освіти | 24 | Печенюк А.П.; |
2 | Управління якістю освіти | 24 | Пастовенський О.В.; | |
3 | Інструментальний підхід до оцінювання професіоналізму вчителя | 24 | Смагін І.І.; | |
4 | Створення освітнього середовища засобами хмарних сервісов | 24 | Колеснікова І.В.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Особливості впровадження освітнього законодавства в умовах регіону | 24 | Пастовенський О.В.; |
2 | Дисциплінарна відповідальність: наслідки, можливості скасування | 24 | Венцель Н.В.; | |
3 | Сертифікація педагогічних працівників | 24 | Запорожцева Ю.С.; | |
4 | Атестація: виключення з правил | 24 | Венцель Н.В.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Проведення інституційного аудиту в закладах освіти | 24 | Вдовенко С.Ю.; |
2 | Дотримання вимог законодавства у закладі освіти | 24 | Ренькас Б.М.; | |
3 | Організація закупівельної діяльності в закладах освіти: практичні рішення та алгоритми проведення торгів | 24 | Прищепа Л.А.; | |
4 | Стан та перспективи розвитку освіти в регіоні | 24 | Колесник Л.М.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Використання індексу інклюзії у системі організації освітнього процесу для дітей з особливими потребами | 24 | Голентовська О.С; |
2 | Тематична дискусія | 24 | Печенюк А.П.; Смагін І.І.; Ренькас Б.М.; | |
3 | Побудова індивідуальної освітньої траєкторії педагогічного працівника | 24 | Ренькас Б.М.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
понеділок 18.01.2021 | 1 | Педагогічне проєктування:суть,мета,змістта стан реалізації | 8 | Кучинська Л.Ф.; |
2 | Програмно-методичне забезпечення системи дошкільної освіти | 8 | Завязун Т.В.; | |
3 | Програмно-методичне забезпечення системи дошкільної освіти | 8 | Завязун Т.В.; | |
4 | Управління якістю освіти | 8 | Пастовенський О.В.; | |
вівторок 19.01.2021 | 1 | Розвиток міжкультурної компетентності педагогів в умовах освітньої реформи (НУШ)) | 8 | Запорожцева Ю.С.; |
2 | Цифрові застосунки для організації дистанційного навчання в синхронному режимі (Zoom, Google Meet) та інші | 8 | Колеснікова І.В.; | |
3 | Подолання правового нігілізму учасників освітнього процесу | 8 | Шабінська О.Д.; | |
4 | Дотримання вимог санітарного законодавства в закладах дошкільної освіти | 8 | Вовк В.А.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Педагогічні умови планування освітнього процесу в сучасному закладі дошкільної освіти | 8 | Кучинська Л.Ф.; |
2 | Створення власного WEB-освітнього ресурсу засобами Google - SITE | 8 | Колеснікова І.В.; | |
3 | Створення власного WEB-освітнього ресурсу засобами Google - SITE | 8 | Колеснікова І.В.; | |
4 | Особливості виховання на сучасному етапі реформування дошкільної освіти | 8 | Гусак В.М.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Інклюзія:концепція, технології, європейські практики | 8 | Дікова-Фаворська О.М.; |
2 | Особливості створення інтерактивної презентації | 8 | Колеснікова І.В.; | |
3 | Управління якістю освіти | 8 | Пастовенський О.В.; | |
4 | Булінг: привентизація агресивних потягів у дітей дошкільного віку | 8 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Впровадження інноваційних технологій в освітню роботу педагога закладу дошкільної освіти | 8 | Кучинська Л.Ф.; |
2 | Впровадження інноваційних технологій в освітню роботу педагога закладу дошкільної освіти | 8 | Кучинська Л.Ф.; | |
3 | Врахування педагогом вікових особливостей особистості в освітньому процесі ЗДО | 8 | Завязун Т.В.; | |
4 | Сучасні підходи до заняття як форми організації освітнього процесу в ЗДО | 8 | Завязун Т.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
понеділок 18.01.2021 | 1 | Особливості проєктної діяльності в закладах позашкільної освіти | акт | Гусак В.М.; |
2 | Формування у дітей та молоді художньо-естетичної культури засобами кращих національних і світових культурологічних надбань | акт | Краснова Н.М.; | |
3 | Художні особливості мистецького синкретизму | акт | Краснова Н.М.; | |
4 | Портфоліо як інструмент освітньої діяльності | акт | Корнілова Т.Б.; | |
вівторок 19.01.2021 | 1 | Психотехнологія "діалогічної взаємодії" в освітньому просторі: не тривожний підхід та психологічна культура згоди | акт | Бойко І.І.; |
2 | Психотехнологія "діалогічної взаємодії" в освітньому просторі: не тривожний підхід та психологічна культура згоди | акт | Бойко І.І.; | |
3 | Художньо-ігрові технології як засіб творчого розвитку вихованців гуртків. Інтерактивні технології та методи. | акт | Краснова Н.М.; | |
4 | Ціннісні орієнтації педагогічного працівника в контексті викликів сучасності | акт | Завязун Т.В.; | |
середа 20.01.2021 | 1 | Формування у дітей та молоді художньо-естетичної культури засобами кращих національних і світових культурологічних надбань | 23 | Краснова Н.М.; |
2 | Вплив народного мистецтва на розвиток сучасного українського мистецтва | акт | Віділіна С.Л.; | |
3 | Особливості композиції в декоративному мистецтві | акт | Віділіна С.Л.; | |
4 | Практичні аспекти формування в учнів фінансової грамотності та підприємництва | акт | Плосков В.О.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Закордонний досвід впровадження інклюзивної освіти | акт | Козир В.В.; |
2 | Українська іграшка як галузь народного декоративно-ужиткового мистецтва | 34 | Краснова Н.М.; | |
3 | Художньо-ігрові технології як засіб творчого розвитку вихованців гуртків. Інтерактивні технології та методи. | 34 | Краснова Н.М.; | |
4 | Психолого-педагогічні умови навчально-пізнавальної діяльності дітей з гіперактивністю | акт | Осадчук Н.О.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Здатність педагога продукувати незвичні ідеї для розвитку творчих здібностей вихованців | акт | Долецька Л.М.; |
2 | Творчість педагога та вихованця – шлях до гармонійного розвитку дитини в закладах позашкільної освіти | акт | Долецька Л.М.; | |
3 | Створення творчих умов і створення творчих здібностей на уроках образотворчого мистецтва | акт | Рачкован О.М.; | |
4 | Створення творчих умов і створення творчих здібностей на уроках образотворчого мистецтва | акт | Рачкован О.М.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 19.01.2021 | 1 | Застосування арт-методів у корекційно-розвивальній діяльності практичного психолога | Кльоц Л.А.; | |
2 | Арт-техніки розвитку емоційно-вольової сфери особистості дитини | акт | Кльоц Л.А.; | |
3 | Онлайн-сервіси для організації інтерактивної дистанційної взаємодії на уроках російської мови та зарубіжної літератури | Фамілярська Л.Л.; | ||
4 | Онлайн-сервіси для організації інтерактивної дистанційної взаємодії на уроках російської мови та зарубіжної літератури | Фамілярська Л.Л.; | ||
середа 20.01.2021 | 1 | Умови формування психологічної готовності педагогічного працівника до професійної діяльності | 19 | Бойко І.І.; |
2 | Агресивність: витоки, розвиток, подолання | 19 | ||
3 | Розвиток медіаосвітніх компетентностей учасників освітнього процесу | 19 | Осадчук Н.О.; | |
4 | Психолого-педагогічні умови навчально-пізнавальної діяльності дітей з гіперактивністю | акт | Осадчук Н.О.; | |
четвер 21.01.2021 | 1 | Застосування арт-методів у корекційно-розвивальній діяльності практичного психолога | 19 | Кльоц Л.А.; |
2 | Комунікативна компетентність як умова формування ефективного стилю педагогічного спілкування | 19 | Завязун Т.В.; | |
3 | Закордонний досвід впровадження інклюзивної освіти | 19 | Козир В.В.; | |
4 | Практичні аспекти формування в учнів фінансової грамотності та підприємництва | 19 | Плосков В.О.; | |
п`ятниця 22.01.2021 | 1 | Сучасні методи психологічного консультування. | 19 | Кльоц Л.А.; |
2 | Використання індексу інклюзії у системі організації освітнього процесу для дітей з особливими потребами | 19 | Голентовська О.С; | |
3 | Тематична дискусія | 19 | Кльоц Л.А.; Бойко І.І.; Плосков В.О.; |