КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

"ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ

ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ"

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!

Головна / Розклад

Розклади занять слухачів з 07.10.2024 по 11.10.2024 року

Cписок спеціальностей:
  1. асистенти вчителів (за Концепцією «Нова українська школа»)
  2. вихователі закладів дошкільної освіти
  3. директори закладів загальної середньої освіти (за Концепцією «Нова українська школа»)
  4. музичні керівники закладів дошкільної освіти
  5. соціальні педагоги закладів та/або установ освіти (за Концепцією «Нова українська школа»)
  6. учителі (викладачі) англійської мови (за Концепцією «Нова українська школа»)
  7. учителі (викладачі) історії, правознавства, громадянської освіти, етики, інтегрованих курсів освітньої галузі «Громадянська та історична» (за Концепцією «Нова українська школа»)
  8. учителі (викладачі) музичного мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво» (за Концепцією «Нова українська школа»)
  9. учителі (викладачі) фізики і астрономії, інтегрованих курсів освітньої галузі «Природнича», міжгалузевих інтегрованих курсів (за Концепцією «Нова українська школа»)
  10. учителі закладів та/або установ освіти «Створення сучасного освітнього середовища (з уточненням категорій, напрямів, компетентностей тощо)» (за Концепцією «Нова українська школа»)
  11. учителі початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»)
  12. учителі початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»)
  13. учителі-логопеди, учителі-дефектологи, асистенти вихователів закладів дошкільної освіти

1) асистенти вчителів (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1Стратегії педагогічної підтримки здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання 107Коврігіна Л.М.;
2Основи медичних знань. Інноваційні введення в протоколи та накази МОЗ України107Воробйов В.М.;
3Цифрова скарбниця освіти, інноваційні засоби для онлайн навчання107Ущапівський В.Я.;
4Особиста гідність дитини: методи формування та розвитку107Осадчук Н.О.;
середа
09.10.2024
1Партнерство вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі107Коврігіна Л.М.;
2Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання107Орлова О.А.;
3Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати107Доброльожа Г.М.;
4Аналізуємо та презентуємо власне професійне зростання107Мастеркова Т.В.;
четвер
10.10.2024
1Партнерство вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі107Коврігіна Л.М.;
2Надання домедичної допомоги за невідкладних станів 107Поліщук Н.М.;
3Деструктивна поведінка підлітка: проблема загострення та алгоритм попередження107Дікова-Фаворська О.М.;
4Розвиток та вимірювання інноваційної компетентності педагогічного працівника107Шегеда А.Ф.;
п`ятниця
11.10.2024
1Тематична дискусія107Коврігіна Л.М.; Доброльожа Г.М.; Бовсунівський В.М.;
2Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина107Адамович І.В.;
3Класифікація психолого-технологічних підходів до організації сприятливого психологічного мікроклімату підтримки та супроводу психологічного благополуччя дитини107Шугай Т.Й.;

2) вихователі закладів дошкільної освіти   ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
понеділок
07.10.2024
1Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики219Кльоц Л.А.;
2Сучасні підходи до презентації власного професійного зростання219Мастеркова Т.В.;
3Формування громадянської компетентності від діяльнісних технологій до активної життєво позиції у ЗДО 219Чуян І.Л.;
4Алгоритм надання першої психологічної допомоги дорослим і дітям у кризовій ситуації219Косигіна О.В.;
вівторок
08.10.2024
1Цифровий дизайн сучасного освітнього простору219Колеснікова І.В.;
2Цифровий дизайн сучасного освітнього простору219Колеснікова І.В.;
3Розгортаємо навички для становлення високоефективного педагога в умовах реформування позашкілля219Гусак В.М.;
4Врахування педагогом вікових особливостей особистості в освітньому процесі ЗДО219Завязун Т.В.;
середа
09.10.2024
1Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти219Гуменюк А.В.;
2Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти219Гуменюк А.В.;
3Актуальні питання атестації педагогічних працівників219Шабінська О.Д.;
4Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку219Завязун Т.В.;
четвер
10.10.2024
1Комунікативна компетентність як умова формування ефективного стилю педагогічного спілкування219Завязун Т.В.;
2Ігровий та діяльнісний підхід в системі дощкільної освіти: дієві практики211Орлова О.А.; Завязун Т.В.; Ренькас Б.М.;
3Ігровий та діяльнісний підхід в системі дощкільної освіти: дієві практики211Орлова О.А.; Завязун Т.В.; Ренькас Б.М.;
4Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачу211Завязун Т.В.;
п`ятниця
11.10.2024
1Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення мовлення: сучасний підхід219Іщенко О.А.;
2Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану219Кравець О.А.;
3Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища219Стефанович О.П.;
4Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища219Стефанович О.П.;

3) директори закладів загальної середньої освіти (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? 210Печенюк А.П.;
2Соціально-психологічний зміст функцій управління керівника закладу освіти210Корнілова Т.Б.;
3Стратегічне управління персоналом:курс на професійну автономію чи на культуру співпраці210Смагін І.І.;
4Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану210Кравець О.А.;
середа
09.10.2024
1Управлінська "ревізія" якості підвищення кваліфікації педагогів210Андрійчук О.І.;
2Діагностика та компенсація навчальних втрат здобувачів освіти: актуальні підходи210Ренькас Б.М.;
3Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти210Гуменюк А.В.;
4Розгортаємо нові формати практик національно патріотичного виховання210Гусак В.М.;
четвер
10.10.2024
1Актуальні питання здійснення публічних закупівель: законодавчі вимоги210Прищепа Л.А.;
2Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи210Пастовенський О.В.;
3Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики210Кльоц Л.А.;
4Тематична дискусія210Смагін І.І.; Печенюк А.П.; Ренькас Б.М.;
п`ятниця
11.10.2024
1Основи медичних знань. Інноваційні введення в протоколи та накази МОЗ України210Воробйов В.М.;
2Розроблення навчальних програм у Новій українській школі: проблеми, підходи та алгоритми210Пастовенський О.В.;
3Цифровий дизайн сучасного освітнього простору210Колеснікова І.В.;

4) музичні керівники закладів дошкільної освіти  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
понеділок
07.10.2024
1Використання фольклрної спадщини Полісся в освітньому процесі дошкільного закладу211Нестерова А.І.;
2Використання фольклрної спадщини Полісся в освітньому процесі дошкільного закладу211Нестерова А.І.;
3Гра як інструмент освітньої діяльності сучасного педагога: особливості та значення 211Кучинська Л.Ф.;
4Гра як інструмент освітньої діяльності сучасного педагога: особливості та значення 211Кучинська Л.Ф.;
вівторок
08.10.2024
1Інноваційна діяльність в закладі дошкільної освіти: тенденції, досвід, можливості211Кучинська Л.Ф.;
2Інтегрований та діяльнісний підхід в системі дошкільної освіти: дієві практики211Орлова О.А.; Бовсунівський В.М.; Завязун Т.В.;
3Ефективне застосування інноваційних методів і прийомів у роботі музичного керівника211Домашенко І.Г.;
4Сенсорна інтеграція: наслідки та корекція211Орлова О.А.;
середа
09.10.2024
1Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики підтримки 211Кучинська Л.Ф.;
2Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики підтримки 211Кучинська Л.Ф.;
3Методичні умови вокальної роботи з дітьми враховуючи вікові особливості розвитку та охорона дитячого голосового апарату211Боцюн О.І.;
4Особливості формування та розвитку партнерської взаємодії педагогічного працівника211Запорожцева Ю.С.;
четвер
10.10.2024
1Цифровий дизайн сучасного освітнього простору211Колеснікова І.В.;
2Цифровий дизайн сучасного освітнього простору211Колеснікова І.В.;
3Створенння лялькового театру в закладі дошкільної освіти211Домашенко І.Г.;
4Ефективне застосування інноваційних методів і прийомів у роботі музичного керівника211Домашенко І.Г.;
п`ятниця
11.10.2024
1Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання211Орлова О.А.;
2Інтегрований та діяльнісний підхід в системі дошкільної освіти: дієві практики211Орлова О.А.; Бовсунівський В.М.; Завязун Т.В.;
3Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання211Орлова О.А.;
4Інноваційна діяльність в закладі дошкільної освіти: тенденції, досвід, можливості211Кучинська Л.Ф.;

5) соціальні педагоги закладів та/або установ освіти (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики110Кльоц Л.А.;
2Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики110Кльоц Л.А.;
3Безпечний простір дитини. Формула безпечної взаємодії з дитиною під час військового стану в країні110Шугай Т.Й.;
4Ресурсоорієнтована модель стресоподолання BASIC Ph110Шугай Т.Й.;
середа
09.10.2024
1Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати.110Доброльожа Г.М.;
2Особиста гідність дитини: методи формування та розвитку110Осадчук Н.О.;
3Підходи до зміцнення резильєнтності: зберігаємо психологічну стійкість в умовах тривалої війни110Шугай Т.Й.;
4Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянинаАдамович І.В.;
четвер
10.10.2024
1Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищі110Бурова Г.В.;
2Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина103Адамович І.В.;
3Правосуддя, дружнє до дитини: стандарти, процесуальний статус працівника психологічної служби у процесуальних діях за участю дитини. Роль та значення працівника психологічної служби у тандартів правосуддя.110Шугай Т.Й.;
4Правосуддя, дружнє до дитини: стандарти, процесуальний статус працівника психологічної служби у процесуальних діях за участю дитини. Роль та значення працівника психологічної служби у тандартів правосуддя.110Шугай Т.Й.;
п`ятниця
11.10.2024
1Соціально-психологічне благополуччя110Шугай Т.Й.;
2Тематична дискусія110Запорожцева Ю.С.; Шугай Т.Й.; Кльоц Л.А.;
3Створення безпечного простору для дітей з ООП110Градівська В.М.;

6) учителі (викладачі) англійської мови (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1Методика визначення орієнтирів для формувального оцінювання через методику використання оцінювання обов’язкових результатів навчання311Андрійчук О.І.;
2Міжкультурна комунікація крізь призму сучасних моделей взаємодії311Гуменюк І.Б.;
3Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути311Смагіна Т.М.;
4Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології311Градівська В.М.;
середа
09.10.2024
1Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики311Кльоц Л.А.;
2Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачу311Завязун Т.В.;
3Формуємо підприємливість учнів на уроках та в позаурочний час311Борозенна О.С.;
4Інтеграція та реалізація соціально-емоційного навчання в рамках реформи "Нова українська школа"311Кондратенко Ю.В.;
четвер
10.10.2024
1Деструктивна поведінка підлітка: проблема загострення та алгоритм попередження311Дікова-Фаворська О.М.;
2Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підлітками311Гусак В.М.;
3Використання штучного інтелекту у вивченні іноземних мов311Захарченко О.А.;
4Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина311Адамович І.В.;
п`ятниця
11.10.2024
1Міжкультурна комунікація крізь призму сучасних моделей взаємодії311Гуменюк І.Б.;
2Тематична дискусія311Гуменюк І.Б.; Борозенна О.С.; Калінін В.О.;
3Інноваційні ресурси професійної діяльності вчителя іноземної мови311Калінін В.О.;

7) учителі (викладачі) історії, правознавства, громадянської освіти, етики, інтегрованих курсів освітньої галузі «Громадянська та історична» (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1Методичний тулбокс для вчителів історії, правознавства, громадянської освіти, інтегрованих курсів освітньої галузі «Громадянська та історична»103Чуян І.Л.;
2Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусі103Гуменюк А.В.;
3Цифровий дизайн сучасного освітнього простору103Колеснікова І.В.;
45 кроків до мотивованого навчання103Побережник С.С.;
середа
09.10.2024
1Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології103Градівська В.М.;
2Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути103Смагіна Т.М.;
3Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути103Смагіна Т.М.;
4Як навчати ре-візувати історичні наративи103Чуян І.Л.;
четвер
10.10.2024
1Актуальні питання атестації педагогічних працівників103Шабінська О.Д.;
2Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики103Кльоц Л.А.;
3Середньовічні пригоди італійців в Україні103Смагін І.І.;
4Як навчати ре-візувати історичні наративи103Чуян І.Л.;
п`ятниця
11.10.2024
1Практичний кейс: розвиток професійних компетентностей вчителя галузі «Громадянська та історична».103Хамуляк С.Б.;
2Тематична дискусія103Смагіна Т.М.; Чуян І.Л.; Смагін І.І.;
3Основи медичних знань. Інноваційні введення в протоколи та накази МОЗ України103Воробйов В.М.;

8) учителі (викладачі) музичного мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво» (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищіБурова Г.В.;
2Формувальне оцінювання: у пошуках нитки АріадниШуневич О.М.;
3Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачуЗавязун Т.В.;
4Мистецька комунікація: методику підказує життяБовсунівський В.М.;
середа
09.10.2024
1Національно-патріотичне виховання дітей на уроках мистецтва (музичного мистецтва) з урахуванням сьогоденняБоцюн О.І.;
25 кроків до мотивованого навчанняПобережник С.С.;
3Професійна спільнота педагогічних працівників: з чого почати і куди рухатисяКеснер Ю.П.;
4Ресурсоорієнтована модель стресоподолання BASIC PhШугай Т.Й.;
четвер
10.10.2024
1Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусіГуменюк А.В.;
2Мистецтво бароко як світоглядна системаКопоть І.Є.;
3Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянинаАдамович І.В.;
4Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підліткамиГусак В.М.;
п`ятниця
11.10.2024
1Формування ключових, предметних і міжпредметних компетентностей на уроках інтегрованого курсу "Мистецтво"Голуб В.М.;
2Музична терапія в комплексі психологічної самодопомоги під час війниКопоть І.Є.;
3Тематична дискусіяБовсунівський В.М.; Ренькас Б.М.; Шуневич О.М.;

9) учителі (викладачі) фізики і астрономії, інтегрованих курсів освітньої галузі «Природнича», міжгалузевих інтегрованих курсів (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1методичний дайджест педагогічних практик314Доготар Ю.В.;
2Оцінювання навчання VS оцінювання для навчання: зміст, стратегії, інтерактивні інструменти314Ігнатенко М.Ю.;
3Оцінювання навчання VS оцінювання для навчання: зміст, стратегії, інтерактивні інструменти314Ігнатенко М.Ю.;
4Формування ключових компетентностей на уроках астрономії314Ємець Т.В.;
середа
09.10.2024
1Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищі314Бурова Г.В.;
2методичний дайджест педагогічних практик314Доготар Ю.В.;
3Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи314Пастовенський О.В.;
4Розвиваємо резильєнтність учасників освітнього процесу для захисту ментального здоров'я314Косигіна О.В.;
четвер
10.10.2024
1Сучасне інформаційно-цифрове середовище ЗЗСО: організаційно-педагогічні умови використання314Грабовський П.П.;
2Універсальний дизайн: від теорії до практики 314Присяжнюк С.С.;
3Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? 314Печенюк А.П.;
4Атестація педагогічних працівників: реалії та виклики314Доготар Ю.В.;
п`ятниця
11.10.2024
1Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина 314Адамович І.В.;
2Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології314Градівська В.М.;
3Тематична дискусія314Доготар Ю.В.; Печенюк А.П.; Шегеда А.Ф.;

10) учителі закладів та/або установ освіти «Створення сучасного освітнього середовища (з уточненням категорій, напрямів, компетентностей тощо)» (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1Освітні хитрики: розваги чи дієві інструменти навчання104Борозенна О.С.;
2Сторітелінг: як? кому? навіщо?104Шумлянська Н.В.;
3Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи104Пастовенський О.В.;
4Активізація діяльності педагога у фахових спільнотах як чинник удосконалення його професійної компетентності104Мастеркова Т.В.;
середа
09.10.2024
1Розвиток предметно-методичної компетентності вчителя як чинник успішного формування підприємливості учнів104Добрякова С.В.;
2Саморозвиток учителя: де знайти натхнення? 104Шумлянська Н.В.;
3Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? 104Печенюк А.П.;
4Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати.104Доброльожа Г.М.;
четвер
10.10.2024
1Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики104Кльоц Л.А.;
2Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути104Смагіна Т.М.;
3Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути104Смагіна Т.М.;
4Сучасне інформаційно-цифрове середовище ЗЗСО: організаційно-педагогічні умови використання104Грабовський П.П.;
п`ятниця
11.10.2024
1Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти104Гуменюк А.В.;
2Цифровий контент освітнього процесу в закладі дошкільної освіти104Колеснікова І.В.;
3Тематична дискусія104Мастеркова Т.В.; Смагіна Т.М.; Шумлянська Н.В.;

11) учителі початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
15 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі304Фамілярська Л.Л.;
2Розвиток соціальної компетентності в освітньому процесі сучасної початкової школи304Бовсунівська Г.Г.;
3Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП304Козир В.В.;
4Ментальне здоров’я: практики сходження304Бойко І.І.;
середа
09.10.2024
15 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі304Фамілярська Л.Л.;
2Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти304Трохименко Т.О.;
3Розвиваємо музичне сприймання: пошук методичних орієнтирів304Бовсунівський В.М.;
4Стратегії педагогічної підтримки здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання 304Коврігіна Л.М.;
четвер
10.10.2024
1Активізація діяльності педагога у фахових спільнотах як чинник удосконалення його професійної компетентності304Мастеркова Т.В.;
2Методична резиденція з креативного письма 304Шуневич О.М.;
3Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу304Косигіна О.В.;
4Практичні орієнтири уроку НУШ: досвід сертифікації304Запорожцева Ю.С.;
п`ятниця
11.10.2024
1Універсальний дизайн: від теорії до практики304Побережник С.С.;
2Тематична дискусія304Трохименко Т.О.; Харченко Г.І.; Шабінська О.Д.;
3Диференціація - ефективна практика діяльнісного навчання в початковій школі304Зуєвська Т.В.;

12) учителі початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»)  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
вівторок
08.10.2024
1Розвиваємо музичне сприймання: пошук методичних орієнтирів301Бовсунівський В.М.;
25 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі301Фамілярська Л.Л.;
3Ментальне здоров’я: практики сходження301Бойко І.І.;
4Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП301Козир В.В.;
середа
09.10.2024
1Універсальний дизайн: від теорії до практики301Побережник С.С.;
25 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі301Фамілярська Л.Л.;
3Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу301Косигіна О.В.;
4Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти301Трохименко Т.О.;
четвер
10.10.2024
1Методична резиденція з креативного письма 301Шуневич О.М.;
2Активізація діяльності педагога у фахових спільнотах як чинник удосконалення його професійної компетентності301Мастеркова Т.В.;
3Практичні орієнтири уроку НУШ: досвід сертифікації301Запорожцева Ю.С.;
4Стратегії педагогічної підтримки здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання 301Коврігіна Л.М.;
п`ятниця
11.10.2024
1Розвиток соціальної компетентності в освітньому процесі сучасної початкової школи301Бовсунівська Г.Г.;
2Диференціація - ефективна практика діяльнісного навчання в початковій школі301Зуєвська Т.В.;
3Тематична дискусія301Бойко І.І.; Бовсунівська Г.Г.; Шабінська О.Д.;

13) учителі-логопеди, учителі-дефектологи, асистенти вихователів закладів дошкільної освіти  ↑ Назад

Дні
тижня

пари
Теми занятьАуд.Лектор
понеділок
07.10.2024
1Логоритміка - в системі комплексних реабілітаційних методик з дітьми з психофізичними і мовленнєвими порушеннями105Павлюк С.В.;
2Інфографіка у професійній діяльності педагогічного працівника 105Грабовський П.П.;
3Напрями логопедичної роботи при розладах аутичного спектра105Базима Н.В.;
4Напрями логопедичної роботи при розладах аутичного спектра105Базима Н.В.;
вівторок
08.10.2024
1Особиста гідність дитини: методи формування та розвитку105Осадчук Н.О.;
2Безпека та небезпека: розрізняємо та діємо105Осадчук Н.О.;
3Кібербезпека у процесі використання педагогічним працівником цифрових застосунків Google105Грабовський П.П.;
4Комплексне використання інноваційних методів компенсації та корекції мовленнєвих розладів у дітей з інтелектуальними порушеннями105Качарян Т.С.;
середа
09.10.2024
1Алалія. Корекційна робота105Козинець О.В.;
2Алалія. Корекційна робота105Козинець О.В.;
3Алалія. Корекційна робота105Козинець О.В.;
4Алалія. Корекційна робота105Козинець О.В.;
четвер
10.10.2024
1Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина 105Адамович І.В.;
2Напрями логопедичної роботи при розладах аутичного спектра105Базима Н.В.;
3Напрями логопедичної роботи при розладах аутичного спектра105Базима Н.В.;
4Використання інтегрованого підходу до занять з математики і мовлення в групі для дітей із затримкою психічного розвитку105Гнатюк Л.Т.;
п`ятниця
11.10.2024
1Раннєвиявлення порушень в розвитку та надання комплексної своєчасної допомоги дітям з особливими освітніми потребами105Шовтюк А.М.;
2Реалізація компетентнісного підходу в навчанні і вихованні учнів з ООП засобами проєктної діяльності105Конопацька О.С.;
3Тематична дискусія105Конопацька О.С.; Косигіна О.В.; Завязун Т.В.;
4Тематична дискусія105Конопацька О.С.; Косигіна О.В.; Завязун Т.В.;