КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
"ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ
ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ"
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | Стратегії педагогічної підтримки здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання | 107 | Коврігіна Л.М.; |
2 | Основи медичних знань. Інноваційні введення в протоколи та накази МОЗ України | 107 | Воробйов В.М.; | |
3 | Цифрова скарбниця освіти, інноваційні засоби для онлайн навчання | 107 | Ущапівський В.Я.; | |
4 | Особиста гідність дитини: методи формування та розвитку | 107 | Осадчук Н.О.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Партнерство вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі | 107 | Коврігіна Л.М.; |
2 | Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання | 107 | Орлова О.А.; | |
3 | Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати | 107 | Доброльожа Г.М.; | |
4 | Аналізуємо та презентуємо власне професійне зростання | 107 | Мастеркова Т.В.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Партнерство вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі | 107 | Коврігіна Л.М.; |
2 | Надання домедичної допомоги за невідкладних станів | 107 | Поліщук Н.М.; | |
3 | Деструктивна поведінка підлітка: проблема загострення та алгоритм попередження | 107 | Дікова-Фаворська О.М.; | |
4 | Розвиток та вимірювання інноваційної компетентності педагогічного працівника | 107 | Шегеда А.Ф.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Тематична дискусія | 107 | Коврігіна Л.М.; Доброльожа Г.М.; Бовсунівський В.М.; |
2 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | 107 | Адамович І.В.; | |
3 | Класифікація психолого-технологічних підходів до організації сприятливого психологічного мікроклімату підтримки та супроводу психологічного благополуччя дитини | 107 | Шугай Т.Й.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
понеділок 07.10.2024 | 1 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 219 | Кльоц Л.А.; |
2 | Сучасні підходи до презентації власного професійного зростання | 219 | Мастеркова Т.В.; | |
3 | Формування громадянської компетентності від діяльнісних технологій до активної життєво позиції у ЗДО | 219 | Чуян І.Л.; | |
4 | Алгоритм надання першої психологічної допомоги дорослим і дітям у кризовій ситуації | 219 | Косигіна О.В.; | |
вівторок 08.10.2024 | 1 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 219 | Колеснікова І.В.; |
2 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 219 | Колеснікова І.В.; | |
3 | Розгортаємо навички для становлення високоефективного педагога в умовах реформування позашкілля | 219 | Гусак В.М.; | |
4 | Врахування педагогом вікових особливостей особистості в освітньому процесі ЗДО | 219 | Завязун Т.В.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | 219 | Гуменюк А.В.; |
2 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | 219 | Гуменюк А.В.; | |
3 | Актуальні питання атестації педагогічних працівників | 219 | Шабінська О.Д.; | |
4 | Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку | 219 | Завязун Т.В.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Комунікативна компетентність як умова формування ефективного стилю педагогічного спілкування | 219 | Завязун Т.В.; |
2 | Ігровий та діяльнісний підхід в системі дощкільної освіти: дієві практики | 211 | Орлова О.А.; Завязун Т.В.; Ренькас Б.М.; | |
3 | Ігровий та діяльнісний підхід в системі дощкільної освіти: дієві практики | 211 | Орлова О.А.; Завязун Т.В.; Ренькас Б.М.; | |
4 | Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачу | 211 | Завязун Т.В.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення мовлення: сучасний підхід | 219 | Іщенко О.А.; |
2 | Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану | 219 | Кравець О.А.; | |
3 | Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища | 219 | Стефанович О.П.; | |
4 | Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища | 219 | Стефанович О.П.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? | 210 | Печенюк А.П.; |
2 | Соціально-психологічний зміст функцій управління керівника закладу освіти | 210 | Корнілова Т.Б.; | |
3 | Стратегічне управління персоналом:курс на професійну автономію чи на культуру співпраці | 210 | Смагін І.І.; | |
4 | Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану | 210 | Кравець О.А.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Управлінська "ревізія" якості підвищення кваліфікації педагогів | 210 | Андрійчук О.І.; |
2 | Діагностика та компенсація навчальних втрат здобувачів освіти: актуальні підходи | 210 | Ренькас Б.М.; | |
3 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | 210 | Гуменюк А.В.; | |
4 | Розгортаємо нові формати практик національно патріотичного виховання | 210 | Гусак В.М.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Актуальні питання здійснення публічних закупівель: законодавчі вимоги | 210 | Прищепа Л.А.; |
2 | Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи | 210 | Пастовенський О.В.; | |
3 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 210 | Кльоц Л.А.; | |
4 | Тематична дискусія | 210 | Смагін І.І.; Печенюк А.П.; Ренькас Б.М.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Основи медичних знань. Інноваційні введення в протоколи та накази МОЗ України | 210 | Воробйов В.М.; |
2 | Розроблення навчальних програм у Новій українській школі: проблеми, підходи та алгоритми | 210 | Пастовенський О.В.; | |
3 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 210 | Колеснікова І.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
понеділок 07.10.2024 | 1 | Використання фольклрної спадщини Полісся в освітньому процесі дошкільного закладу | 211 | Нестерова А.І.; |
2 | Використання фольклрної спадщини Полісся в освітньому процесі дошкільного закладу | 211 | Нестерова А.І.; | |
3 | Гра як інструмент освітньої діяльності сучасного педагога: особливості та значення | 211 | Кучинська Л.Ф.; | |
4 | Гра як інструмент освітньої діяльності сучасного педагога: особливості та значення | 211 | Кучинська Л.Ф.; | |
вівторок 08.10.2024 | 1 | Інноваційна діяльність в закладі дошкільної освіти: тенденції, досвід, можливості | 211 | Кучинська Л.Ф.; |
2 | Інтегрований та діяльнісний підхід в системі дошкільної освіти: дієві практики | 211 | Орлова О.А.; Бовсунівський В.М.; Завязун Т.В.; | |
3 | Ефективне застосування інноваційних методів і прийомів у роботі музичного керівника | 211 | Домашенко І.Г.; | |
4 | Сенсорна інтеграція: наслідки та корекція | 211 | Орлова О.А.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики підтримки | 211 | Кучинська Л.Ф.; |
2 | Благополуччя дітей і педагогів: дієві інструменти та практики підтримки | 211 | Кучинська Л.Ф.; | |
3 | Методичні умови вокальної роботи з дітьми враховуючи вікові особливості розвитку та охорона дитячого голосового апарату | 211 | Боцюн О.І.; | |
4 | Особливості формування та розвитку партнерської взаємодії педагогічного працівника | 211 | Запорожцева Ю.С.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 211 | Колеснікова І.В.; |
2 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 211 | Колеснікова І.В.; | |
3 | Створенння лялькового театру в закладі дошкільної освіти | 211 | Домашенко І.Г.; | |
4 | Ефективне застосування інноваційних методів і прийомів у роботі музичного керівника | 211 | Домашенко І.Г.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання | 211 | Орлова О.А.; |
2 | Інтегрований та діяльнісний підхід в системі дошкільної освіти: дієві практики | 211 | Орлова О.А.; Бовсунівський В.М.; Завязун Т.В.; | |
3 | Ресурси позитивного батьківства: стабілізуємо і попереджаємо емоційне вигорання | 211 | Орлова О.А.; | |
4 | Інноваційна діяльність в закладі дошкільної освіти: тенденції, досвід, можливості | 211 | Кучинська Л.Ф.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 110 | Кльоц Л.А.; |
2 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 110 | Кльоц Л.А.; | |
3 | Безпечний простір дитини. Формула безпечної взаємодії з дитиною під час військового стану в країні | 110 | Шугай Т.Й.; | |
4 | Ресурсоорієнтована модель стресоподолання BASIC Ph | 110 | Шугай Т.Й.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати. | 110 | Доброльожа Г.М.; |
2 | Особиста гідність дитини: методи формування та розвитку | 110 | Осадчук Н.О.; | |
3 | Підходи до зміцнення резильєнтності: зберігаємо психологічну стійкість в умовах тривалої війни | 110 | Шугай Т.Й.; | |
4 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | Адамович І.В.; | ||
четвер 10.10.2024 | 1 | Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищі | 110 | Бурова Г.В.; |
2 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | 103 | Адамович І.В.; | |
3 | Правосуддя, дружнє до дитини: стандарти, процесуальний статус працівника психологічної служби у процесуальних діях за участю дитини. Роль та значення працівника психологічної служби у тандартів правосуддя. | 110 | Шугай Т.Й.; | |
4 | Правосуддя, дружнє до дитини: стандарти, процесуальний статус працівника психологічної служби у процесуальних діях за участю дитини. Роль та значення працівника психологічної служби у тандартів правосуддя. | 110 | Шугай Т.Й.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Соціально-психологічне благополуччя | 110 | Шугай Т.Й.; |
2 | Тематична дискусія | 110 | Запорожцева Ю.С.; Шугай Т.Й.; Кльоц Л.А.; | |
3 | Створення безпечного простору для дітей з ООП | 110 | Градівська В.М.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | Методика визначення орієнтирів для формувального оцінювання через методику використання оцінювання обов’язкових результатів навчання | 311 | Андрійчук О.І.; |
2 | Міжкультурна комунікація крізь призму сучасних моделей взаємодії | 311 | Гуменюк І.Б.; | |
3 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 311 | Смагіна Т.М.; | |
4 | Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології | 311 | Градівська В.М.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 311 | Кльоц Л.А.; |
2 | Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачу | 311 | Завязун Т.В.; | |
3 | Формуємо підприємливість учнів на уроках та в позаурочний час | 311 | Борозенна О.С.; | |
4 | Інтеграція та реалізація соціально-емоційного навчання в рамках реформи "Нова українська школа" | 311 | Кондратенко Ю.В.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Деструктивна поведінка підлітка: проблема загострення та алгоритм попередження | 311 | Дікова-Фаворська О.М.; |
2 | Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підлітками | 311 | Гусак В.М.; | |
3 | Використання штучного інтелекту у вивченні іноземних мов | 311 | Захарченко О.А.; | |
4 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | 311 | Адамович І.В.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Міжкультурна комунікація крізь призму сучасних моделей взаємодії | 311 | Гуменюк І.Б.; |
2 | Тематична дискусія | 311 | Гуменюк І.Б.; Борозенна О.С.; Калінін В.О.; | |
3 | Інноваційні ресурси професійної діяльності вчителя іноземної мови | 311 | Калінін В.О.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | Методичний тулбокс для вчителів історії, правознавства, громадянської освіти, інтегрованих курсів освітньої галузі «Громадянська та історична» | 103 | Чуян І.Л.; |
2 | Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусі | 103 | Гуменюк А.В.; | |
3 | Цифровий дизайн сучасного освітнього простору | 103 | Колеснікова І.В.; | |
4 | 5 кроків до мотивованого навчання | 103 | Побережник С.С.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології | 103 | Градівська В.М.; |
2 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 103 | Смагіна Т.М.; | |
3 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 103 | Смагіна Т.М.; | |
4 | Як навчати ре-візувати історичні наративи | 103 | Чуян І.Л.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Актуальні питання атестації педагогічних працівників | 103 | Шабінська О.Д.; |
2 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 103 | Кльоц Л.А.; | |
3 | Середньовічні пригоди італійців в Україні | 103 | Смагін І.І.; | |
4 | Як навчати ре-візувати історичні наративи | 103 | Чуян І.Л.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Практичний кейс: розвиток професійних компетентностей вчителя галузі «Громадянська та історична». | 103 | Хамуляк С.Б.; |
2 | Тематична дискусія | 103 | Смагіна Т.М.; Чуян І.Л.; Смагін І.І.; | |
3 | Основи медичних знань. Інноваційні введення в протоколи та накази МОЗ України | 103 | Воробйов В.М.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищі | Бурова Г.В.; | |
2 | Формувальне оцінювання: у пошуках нитки Аріадни | Шуневич О.М.; | ||
3 | Мистецтво саморозвитку: слухаю – чую, дивлюся – бачу | Завязун Т.В.; | ||
4 | Мистецька комунікація: методику підказує життя | Бовсунівський В.М.; | ||
середа 09.10.2024 | 1 | Національно-патріотичне виховання дітей на уроках мистецтва (музичного мистецтва) з урахуванням сьогодення | Боцюн О.І.; | |
2 | 5 кроків до мотивованого навчання | Побережник С.С.; | ||
3 | Професійна спільнота педагогічних працівників: з чого почати і куди рухатися | Кеснер Ю.П.; | ||
4 | Ресурсоорієнтована модель стресоподолання BASIC Ph | Шугай Т.Й.; | ||
четвер 10.10.2024 | 1 | Психологічний ресурс особистості: як допомогти собі та іншим залишатися в тонусі | Гуменюк А.В.; | |
2 | Мистецтво бароко як світоглядна система | Копоть І.Є.; | ||
3 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | Адамович І.В.; | ||
4 | Кейс класного керівника: як утримати рівновагу та порозумітися підлітками | Гусак В.М.; | ||
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Формування ключових, предметних і міжпредметних компетентностей на уроках інтегрованого курсу "Мистецтво" | Голуб В.М.; | |
2 | Музична терапія в комплексі психологічної самодопомоги під час війни | Копоть І.Є.; | ||
3 | Тематична дискусія | Бовсунівський В.М.; Ренькас Б.М.; Шуневич О.М.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | методичний дайджест педагогічних практик | 314 | Доготар Ю.В.; |
2 | Оцінювання навчання VS оцінювання для навчання: зміст, стратегії, інтерактивні інструменти | 314 | Ігнатенко М.Ю.; | |
3 | Оцінювання навчання VS оцінювання для навчання: зміст, стратегії, інтерактивні інструменти | 314 | Ігнатенко М.Ю.; | |
4 | Формування ключових компетентностей на уроках астрономії | 314 | Ємець Т.В.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Бар'єри комунікації: шляхи подолання в освітньому інклюзивному середовищі | 314 | Бурова Г.В.; |
2 | методичний дайджест педагогічних практик | 314 | Доготар Ю.В.; | |
3 | Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи | 314 | Пастовенський О.В.; | |
4 | Розвиваємо резильєнтність учасників освітнього процесу для захисту ментального здоров'я | 314 | Косигіна О.В.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Сучасне інформаційно-цифрове середовище ЗЗСО: організаційно-педагогічні умови використання | 314 | Грабовський П.П.; |
2 | Універсальний дизайн: від теорії до практики | 314 | Присяжнюк С.С.; | |
3 | Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? | 314 | Печенюк А.П.; | |
4 | Атестація педагогічних працівників: реалії та виклики | 314 | Доготар Ю.В.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | 314 | Адамович І.В.; |
2 | Проводимо урок в інклюзивному класі: педагогічні технології | 314 | Градівська В.М.; | |
3 | Тематична дискусія | 314 | Доготар Ю.В.; Печенюк А.П.; Шегеда А.Ф.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | Освітні хитрики: розваги чи дієві інструменти навчання | 104 | Борозенна О.С.; |
2 | Сторітелінг: як? кому? навіщо? | 104 | Шумлянська Н.В.; | |
3 | Розвиток профільної освіти в територіальних громадах: проблеми та перспективи | 104 | Пастовенський О.В.; | |
4 | Активізація діяльності педагога у фахових спільнотах як чинник удосконалення його професійної компетентності | 104 | Мастеркова Т.В.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Розвиток предметно-методичної компетентності вчителя як чинник успішного формування підприємливості учнів | 104 | Добрякова С.В.; |
2 | Саморозвиток учителя: де знайти натхнення? | 104 | Шумлянська Н.В.; | |
3 | Як створити еколого-комунікативне середовище в закладі освіти? | 104 | Печенюк А.П.; | |
4 | Атестація педагогічних працівників: виклики, рішення, результати. | 104 | Доброльожа Г.М.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Емоційне вигорання педагога: методи відновлення та профілактики | 104 | Кльоц Л.А.; |
2 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 104 | Смагіна Т.М.; | |
3 | Академічна доброчесність: прийняти не можна уникнути | 104 | Смагіна Т.М.; | |
4 | Сучасне інформаційно-цифрове середовище ЗЗСО: організаційно-педагогічні умови використання | 104 | Грабовський П.П.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Індивідуальна модель підтримки в закладі освіти | 104 | Гуменюк А.В.; |
2 | Цифровий контент освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | 104 | Колеснікова І.В.; | |
3 | Тематична дискусія | 104 | Мастеркова Т.В.; Смагіна Т.М.; Шумлянська Н.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 304 | Фамілярська Л.Л.; |
2 | Розвиток соціальної компетентності в освітньому процесі сучасної початкової школи | 304 | Бовсунівська Г.Г.; | |
3 | Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП | 304 | Козир В.В.; | |
4 | Ментальне здоров’я: практики сходження | 304 | Бойко І.І.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 304 | Фамілярська Л.Л.; |
2 | Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти | 304 | Трохименко Т.О.; | |
3 | Розвиваємо музичне сприймання: пошук методичних орієнтирів | 304 | Бовсунівський В.М.; | |
4 | Стратегії педагогічної підтримки здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання | 304 | Коврігіна Л.М.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Активізація діяльності педагога у фахових спільнотах як чинник удосконалення його професійної компетентності | 304 | Мастеркова Т.В.; |
2 | Методична резиденція з креативного письма | 304 | Шуневич О.М.; | |
3 | Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу | 304 | Косигіна О.В.; | |
4 | Практичні орієнтири уроку НУШ: досвід сертифікації | 304 | Запорожцева Ю.С.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Універсальний дизайн: від теорії до практики | 304 | Побережник С.С.; |
2 | Тематична дискусія | 304 | Трохименко Т.О.; Харченко Г.І.; Шабінська О.Д.; | |
3 | Диференціація - ефективна практика діяльнісного навчання в початковій школі | 304 | Зуєвська Т.В.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
вівторок 08.10.2024 | 1 | Розвиваємо музичне сприймання: пошук методичних орієнтирів | 301 | Бовсунівський В.М.; |
2 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 301 | Фамілярська Л.Л.; | |
3 | Ментальне здоров’я: практики сходження | 301 | Бойко І.І.; | |
4 | Створюємо індивідуальну освітню траєкторію для дитини з ООП | 301 | Козир В.В.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Універсальний дизайн: від теорії до практики | 301 | Побережник С.С.; |
2 | 5 інструментів штучного інтелекту: використання в освітньому процесі | 301 | Фамілярська Л.Л.; | |
3 | Протоколи психологічного супроводу постраждалих осіб в умовах гострого стресу | 301 | Косигіна О.В.; | |
4 | Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти | 301 | Трохименко Т.О.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Методична резиденція з креативного письма | 301 | Шуневич О.М.; |
2 | Активізація діяльності педагога у фахових спільнотах як чинник удосконалення його професійної компетентності | 301 | Мастеркова Т.В.; | |
3 | Практичні орієнтири уроку НУШ: досвід сертифікації | 301 | Запорожцева Ю.С.; | |
4 | Стратегії педагогічної підтримки здобувачів освіти в умовах інклюзивного навчання | 301 | Коврігіна Л.М.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Розвиток соціальної компетентності в освітньому процесі сучасної початкової школи | 301 | Бовсунівська Г.Г.; |
2 | Диференціація - ефективна практика діяльнісного навчання в початковій школі | 301 | Зуєвська Т.В.; | |
3 | Тематична дискусія | 301 | Бойко І.І.; Бовсунівська Г.Г.; Шабінська О.Д.; |
Дні тижня | № пари | Теми занять | Ауд. | Лектор |
---|---|---|---|---|
понеділок 07.10.2024 | 1 | Логоритміка - в системі комплексних реабілітаційних методик з дітьми з психофізичними і мовленнєвими порушеннями | 105 | Павлюк С.В.; |
2 | Інфографіка у професійній діяльності педагогічного працівника | 105 | Грабовський П.П.; | |
3 | Напрями логопедичної роботи при розладах аутичного спектра | 105 | Базима Н.В.; | |
4 | Напрями логопедичної роботи при розладах аутичного спектра | 105 | Базима Н.В.; | |
вівторок 08.10.2024 | 1 | Особиста гідність дитини: методи формування та розвитку | 105 | Осадчук Н.О.; |
2 | Безпека та небезпека: розрізняємо та діємо | 105 | Осадчук Н.О.; | |
3 | Кібербезпека у процесі використання педагогічним працівником цифрових застосунків Google | 105 | Грабовський П.П.; | |
4 | Комплексне використання інноваційних методів компенсації та корекції мовленнєвих розладів у дітей з інтелектуальними порушеннями | 105 | Качарян Т.С.; | |
середа 09.10.2024 | 1 | Алалія. Корекційна робота | 105 | Козинець О.В.; |
2 | Алалія. Корекційна робота | 105 | Козинець О.В.; | |
3 | Алалія. Корекційна робота | 105 | Козинець О.В.; | |
4 | Алалія. Корекційна робота | 105 | Козинець О.В.; | |
четвер 10.10.2024 | 1 | Використання цифрових ресурсів та можливостей штучного інтелекту у професійній діяльності освітянина | 105 | Адамович І.В.; |
2 | Напрями логопедичної роботи при розладах аутичного спектра | 105 | Базима Н.В.; | |
3 | Напрями логопедичної роботи при розладах аутичного спектра | 105 | Базима Н.В.; | |
4 | Використання інтегрованого підходу до занять з математики і мовлення в групі для дітей із затримкою психічного розвитку | 105 | Гнатюк Л.Т.; | |
п`ятниця 11.10.2024 | 1 | Раннєвиявлення порушень в розвитку та надання комплексної своєчасної допомоги дітям з особливими освітніми потребами | 105 | Шовтюк А.М.; |
2 | Реалізація компетентнісного підходу в навчанні і вихованні учнів з ООП засобами проєктної діяльності | 105 | Конопацька О.С.; | |
3 | Тематична дискусія | 105 | Конопацька О.С.; Косигіна О.В.; Завязун Т.В.; | |
4 | Тематична дискусія | 105 | Конопацька О.С.; Косигіна О.В.; Завязун Т.В.; |